Mca27 ah bacım seni en iyi ben anlarım benim bebekde erken doğdu 1 hafta kuvezde kaldı ememiyordu bende plastik göğüs ucu kapatıldı aldim siringayla yandan süt süt damlattim ağzına geldikçe emdi alırdı sonra o ucuda çıkardım şimdi ıyi şükür ben baya uğraştım ama oldu basardim