2prematureannesi Beyzaelifsevde ben yaşıyorum hipertansiyon çıktı bende canım ilaç kullanıyorum bende şimdi 40 çıkmasını bekliyorum doğumu yapan doktor doktora gitmemi söyledi tansiyon için kalıcı mı geçici mi diye
Beyzaelifsevde 2prematureannesi ben gittim dahiliyeye ilc verdi kullanıyorum tuzsuz yiyorum her şeyi. Siz de gidin bı an önce
2prematureannesi Beyzaelifsevde 40 çıkmasını bekliyorum bende gideceğim inşallah umarım tansiyon kalıcı çıkmaz
2prematureannesi Beyzaelifsevde olmazsa esime söyleyeyim bari 1 gün izin alsın artık anca öyle gidebilirim