yusufarasmom Doruk02 biz 5 ayın içindeyiz halen kabul etmedim misafir 😃o yüzden fikir veremeyeceğim 🙏🏻
Pinar_kb Doruk02 karantina dönemiydi pek gelen giden olmadı. Gelenlere de hazır şeyler ikram ettim, pastaneden falan. Bebişle hazırlık beklemeleri yanlış olur
FHKK Doruk02 Pastaneden kuru pasta, ekler al canım yanına da şehriyeli tavuk salatası yada yoğurtlu makarna salatası yap bide çay miis.
Doruk02 yusufarasmom en güzeli aslında keşke benim de öyle olsa ama bizim burda öyle olmuyor çocuğu doğar doğmaz görmeleri gerek yoksa olmaz 😀
Doruk02 Mustafatma çok haklısınız insan oğlu iste ay kuru kuru hiç birsey yoktu demelerini istemiyorum
Kara3773 Mustafatma bizede gelen giden oldu hiç yapmadim bişey normal zaman gelseler tabiki yaparım güzel agirlarimda bebekle bide onlara çay partisimi düzenliyim pastane saolsun bi kac bişi alıp koy önlerine 😄
yusufarasmom Doruk02 Erzurumlu musunuz acaba merak ettim genelde onlarda öyle komşularımdan biliyorum 😀
N-B Akşamdan ağlayan pasta yapıyorum buzluktanda poğaça çıkarıyorum poğaçalarımı kayınvalidem yapıyor genelde sağolsun yanına da bi salata yapıyorum
Doruk02 Zeliha27mira bende genelde akşamları yapıyorum çocuklar uyudukça benimde 3 yaşında bir kızım birde oğlum var 20 günlük oldu
2melekannesi__ Doruk02 hamileliğin son zamanlarında poğaça börek sarma kurabiye yapıp atmıştım buzluğa gelen oldukça onları çıkarırım diye düşünüyorum yanına da bi salata vs pratik olur. 2 ay olcak daha kimseyi kabul etmedik 🙈😅
Doruk02 2melekannesi__ ay ne güzel bende de erkenden misafir kabul etmek istemiyorum ama bizim buralarda misafir geri çevrilmiyor maalesef ben mesela daha kırkım bile çıkmadı
2melekannesi__ Doruk02 Biz de gelmek isteyenlere 40’tan sonra gelin buyrun dedik bakalım gelen giden yok şimdilik🙈
Zeliha27mira Doruk02 Allah bağışlasın 20 günlük bebekle zor olur hazır al yada birileri yardıma gelsin sana