Cansuerkan Anneler 8 aylık bebegım var ucakla 1 saat yolculuk yapabılırmıyım sızce bebekler ucagı sevıyorlar mı cesaret edemıyorum bıraz yabancılama yasıyoruz bırde cok hareketli bir bebek durdurabılırmıyım acaba bılemıyorum
Tuba11 Cansuerkan Biz bebeğim 2 aylıkken yapmıştık uçuş sırasında uyumuştu hep. Tabi şimdi 8 aylık bebeğiniz bilmiyorum nasıl olur. Bizimde uçak durumumuz var şuan benimde bebeğim 8 aylık inşallah fikri olan birileri vardır. Bende faydalanırım.
Dilek5534 Cansuerkan merhaba ben yaptim kizim 4 aylikti :) emzirmen yeterli annesi :) kulakları tıkanmasın diye.
aybikreis Cansuerkan 1 saat anlamazsınız bile. Kalkış iniş derken hemen varıyor uçak. Beni yoran kısmı uçağa alınmayı beklemek ve güvenlik kontrolünden geçmek. Yalnız olmazsanız hiç sorun yaşamazsınız
nurandncr Dilek5534 emzik yeterli olur mu acaba? Ben dışarıda hiç rahat emziremiyorum. Hele orta koltukta verirlerse hiç emzirilmez yanımdakiler erkek olursa. Benim bebeğim de 6 aylık 7 aylıkken bende yapacağım korkum var
Dilek5534 nurandncr güzel anne emzirme örtüleri var rahatlıkla kullanabilirsin. Bende senin gibiydim :)
Cansuerkan İşte sıkıntı tek olmam kızım ve ben gıdıcez babamız işten dolayı gelemiyor aynen gıvenlıkde sıkıntı dımı
MesNes Cansuerkan canım uçuş sırasında sıkılıyorlar oturmaktan broşürlere bakmıştık daha önce görmediği bir oyuncak ve ben bir kaç video indirdim sesini kısıp baktırdım çok ağlarsa eğer
Seda79 Cansuerkan ben bebeğimle tek başıma yolculuk yaptım . Yaptığım en kötü uçak seyahatiydi . Sadece meme emiyor yanıma iki tane adam oturdu çocuğu örtüsüyle bile her emzirdigimde ters ters baktılar . Bebeğimde sürekli ağladı sanırım kulakları hava basıncından agrıdı.
Dilek5534 Seda79 bakmalari ayrica edepsizlik zaten keşke tersleseydiniz. Sizden ve bebeğinizden önemli hic bisey olamaz
Gozdegemen Yarın 10 aylık ve 3 yaşında ki iki oğlumla İstanbul’dan Mardin’e uçacağız Allah’ım yardımcım olsun 😁