4.5 ay destekli uyuytuğum ancak uykuları yarım saati geçmeyen kızım uyku eğitimi sonrası Mis gibi düzenimiz oluşmuştu. 2 haftadır kızım gündüzleri uyumuyor uyumuyor uyumuyor cıldırıcam artık. Ne sosyal hayat kaldı ne psikoloji oyun oynamıyor mutlu değil desteksiz uyuyuyor bu arada, bu süreçte zor tutuyorum artık sallamamak için ya. 1 saat uyusa kikendimi şanslı görüyorum ya yokmu bir önerisi yada tahmini olan valla yoruldum.