Dilek5534 Merhaba sevgili anneler, Kızım 6 ay 10 günlük oldu. Ve kabız oldu 😔😔 zor yapıyor. Kızıma ne yedirmeliyim veya içirmeliyim? Genelde verdiklerim ev yoğurdu, sebze çorbası, havuç ve patates püresi
Glsn7581 Dilek5534 içine biraz zeytinyağı katabilirsin kendin de emziriyosan protein ağırlıklı beslen
Glsn7581 Dilek5534 bı cay kaşığı yeterli olur ama direkt sade halde vermeyin benimki 3 ay 1 haftalık Ben balkabağı yiyorum pırasa yiyorum bebeğim de tuvaletini yapıyor bir de artık abur cubur gofret falan yiyemiyorum yumurta yiyorum tavuk yiyorum bebeğimin kabızlığı geçti sütümün rengi bile değişti