Kızlar daha öncede bebeğimin uyku problemleriyle ilgili sorularım olmuştu bebeğim 3 ay 22 günlük ve kesinlikle uyumuyor sadece anne sütü alıyor bu zamana kadar sütüm yetiyordu şuan da iyi olduğunu düşünüyorum sürekli ağlıyor huysuz memeyi kabul etmiyor mesela şuan emdi 2-3 saat olmadan teklif ettiğimde kesinlikle almıyor bu sırada saatlerce uyutmaya çalışıyorum çünkü ağlıyor gözleri kırmızı uyumak istiyor uyuttum diyelim tam daldı diyorum 10 dakika en fazla 15 dk içinde uyanıyor ve aynı şeyi yine saatler yaşıyoruz sizce açlıktan mi huzursuz yoksa bu bir atak mı mamayı doktor kontrolüyle vermeme kararı almıştık kilo alımı gayet iyi ilerliyor