Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık. 3 gündür emerken kendini yay gibi geriyodu geriye atıyodu emmicem diye agliyodu. Zorla emziriyodum onuda 5 dakka gecmeden geri kusuyordu. Dün doktora gittik idrar kaka tahlili istedi ama veremedik bı türlü. Zaten yemedigi için yapmıyor eskisi gibi. Bugün gece de ishal olmuş parçalarından aktı afedersiniz. Şimdide hiç emmiyor artk kendini geri de atmıyor. Direk uyuyor. Memeyi ağzına sokuyorum 2 dakka emer gibi yapıyor hemen geri uyuyor. Nolur yardım edin perişan oldum.varmi yaşayan böyle bişey. Yeni doğan olsa sarılık diycem ama 3 ay olcaz yakında 🤦😞😞😞😞😣😣😣😣