Annemkuzum12 çok normal her bebek bir. Olmuyor benim kızm ilk 4 ay sadece haftada bir kez yapardı 5. Aya qirdik mama qünde bir defa veriyorum 4 qünde bir yapmaya başladı şuan da 2 qüne düştük haftada bir yaptığnda dahi hiç ıkınma yada qaz sancısı olmadı o yğzde çocuk da bi sancı yoksa endişelenmeyin