Doğdu doğalı huzursuz bir bebeğim var birgun iyi olsa ertesi gün huzursuzluk mızır mızır hep ama bukadar ağlamalı değildi 4.ayimiza gireli hep ağlama emmek istememe emerken ağlamalı uykuya direnme derin uykuya dalamiyor gecede aynı
Ne yerde duruyor ne kucakta ne besiginde artık napacagimi bilmiyorum varmi ben gibi çaresizler 36 haftalık doğdu buarada