Prettymom Kızlar bu ay bebeğim yarim kilo almis 3 aylik oldu sizce az mı? Haftaya doktoruma soracağım ama merak ettim. Bir de bebeklerde idrar yolu enfeksiyonu nasıl anlaşılıyor çok duyuyorum son zamanlarda benim bebeğimde olur da anlamam diye korkuyorum.
bypolat Prettymom birde ilk 3 ay çok hızlı kilo alirlarmis bebekler sonraki aylarda gram gram alırlar diye duydum
Alpfat Prettymom En doğru bilgiyi dr söyler bizim de bebeğimiz az kiloyu 400 dr falan dr beslenmesi azalmış dedi sahip öyle ver demişti bana kaka süreci uzarsa beslemesi azaljy8rmus Buda hoş değilmiş 6.aydan sonra azalması normal kabil ediliyor bizim dr iyle demişti bende şu an zorla emziriyorum arkasına da süt sahip veriyorum
Prettymom bypolat 2. Aya kadar her ay 1 kilo alıyordu bu ay yarım kilodan biraz fazla almis az gibi geldi bir an tam da bilgim yok bu konuda
bypolat Prettymom kilosu iyi bence Google dan araştırın kız bebek en düşük 3 aylık kilosu 5 buçuk kilo olmalı sizinkisi de sınırda diyelim biz buna
Rainnnn Benimki her ay 900-1000 arası alıyordu meme +mama ama 500gr üstünü normal kabul ediyorlar diye biliyorum .
Prettymom Rainnnn benim kızımın da her ay 1000 gr şeklinde gidiyordu bu ay yarım kilonun biraz üstünde almis
bypolat Prettymom benim kızım şuan 2 aylık 5 kilo ama ben sadece mamayla besliyorum anne sütü de sagarim ne kadar gelirrse veririm hiç emmedi beni sütüm fazla yok benim eğer sütünüz az geliyorsa mama takviyesi yapabilirsiniz ama doktor tavsiyesiyle tabiki
Rainnnn Prettymom kilosu iyi bence bide kız bebek olduğu için genel kiloya bakınca standartlanda gayet iyi maşallah bebişe🧿
Prettymom bypolat en son sütun yeterli demişti ama ben haftaya tekrar sorayım en iyisi belki de yetmemeye başladı teşekkür ederim cevabınız için
Prettymom Alpfat ya benim kızım doğduğundan beri haftada bir anca kaka yapıyor malesef. Bazen 3 günde bir yapıyor en son 9 güne yakin sürdü 🙄
Alpfat Prettymom Benim oğlum günde 2 kere yapıyordu 3ayda haftada 1 e düşürdü dr da beslemesi azalmıştır bu yüzden dedi bize biz rutin dr a gidiyoruz doktor bu şekilde demişti ama anne sutu alan bebekler 10 güne kadar yapmasa da sıkıntı değilmiş kardeşimin dr u da öyle demiş yani yanlış bilgilendirmek istemem kendi dr unuz ile görüşün bi derim yada ebeniz ile