Merhaba annelerim bu seferde kendimle alakalı bir konum olacak 🙋🏻♀️
Sürekli dudaklarımı ısırıyorum eti koparıyorum bunu yapmadan asla duramıyorum ısırmak istemiyorum ama istemsiz oluyor ısırmaktan artık sıkılıyorum ve çok sinirleniyorum ama kendimi alıkoyamıyorum . Bu yüzden dudaklarım sürekli yara 😔😔😔
Böyle olan var mı benim gibi ? neden sebebi ne bi vitamin eksikliğinden felan mı kaynaklı bilemiyorum 😫