kizlar 10.5 aylık oğlum var kendi duvardan tutunarak gidiyo bacaklarımdan tutunup yuruyo ama dengede durması bı iki adım da olsa atıp düşmesi yok şu anlık sizce alım mi yoksa bu aydan sonra daha gerek olmaz mi malum herşey ateş pahası almışken uzun süre kullansın istiyorum