Merhabalar güzel anneler 🌸Nerden başlayım ne diyim bilemiyorum ama bi kaç kişi yazsa bilgi verse bana yeter.. bebeğim beş ay dört günlük doğduğundan beri ensesinde hafif bir egzamalı vardı yüzünde pütürler neyse bebek geçer dedik sonra kafasında Konak oluştu yüzüdnekiler vücuduna yayıldı bi götürdük doktora isilik dedi neyse o da geçti gitti dedik bebeğim bu aya geldi ne konağı geçti ne yüzündekiker( vücudunda yok artık) kilo alımında da sorun var mı bilmiyorum herkes az küçük diyor 7.350 gram civarı günde bir veya iki defa da mama veriyorum tadımlara da başladık tekrar hastaneye götürmeyi düşünüyorum bebeğimin neyi var neye alerjisi var enfeksiyon mu var zayıf küçük mü kaldı sütüm yaramıyor yetmiyor mu anlamıyorum gerçekten bunaldım..😞