Boncuk21 Bebeğim 3 aylık sürekli irkilip uyanıyor . Kafayı yycem. Uykusuzluktan ölüyor ama . İrkilip irkilip uyanıyor . Nedeni nedir ? Ne olur yardım edin 😤
UrasEgeBabysMom Boncuk21 Benim bebeğimde 2 aylık aynı sorunu yaşıyoruz. Yarım kundak yapınca daha uzun süre uyuyor aksi halde elleri kolları hemen uyandırıyor 🤦🏼♀️
Aysnndoruk Boncuk21 cnm korkma benim oglum öyle sıçrardı ki havaya kalkardı yarim kundak ve yan yatır göreceksin yan yatınca azaliyo 8.aya kadsr devam etti bizim ki
Boncuk21 UrasEgeBabysMom kundak yaptığım halde uyanıyor 😥😥😥 önceden yoktu birkaç gündür başladı . Delircem
deniz-95 Benimkide aynı. Kaynanam bu neden örkünmüş diyo. Ya diyorum algıları gelişiyo normal. Yok yok diyo örkünmüş ahahaha😂😂😂😂