Adssmom
Canım aynı sorun bende de oldu. Sen sağmaya devam etme, daha fazla yara olur ve yaralar açılırsa emzirme zorlaşır. Ketılda su kaynatıp onun buharında göğüslerini biraz sert olmak kaydı ile masaj yap. Ama biraz canını yakmalısın. Tıkanma genelde bu şekilde gidebiliyor. Bu şekilde göğüs yumuşar, ve süt gelmesi gerekir. Hemen fazla süt bekleme, 3-5 damla geldiyse işe yarıyor demektir, bu süreçten sonra azar azar sağım yapabilirsin. Bir de ben 3 ay sağmak zorunda kaldım. Süt vardı ama çok acıyordu. 3 ay sonra yorulmadan günde 2-3 defa emzirerek alıştırdım. Biberon olarak lansinoh anne ucuna en yakını.