QueenMommm bizim doktorumuz başından ayak parmaklarına kadar her yerine bakıyordu. İlk 1 sene her ay götürdük. Zaten aşılar falan vardı özel aşılar da dahil. 1 yaşından sonra özel aşısı 2 tane vardı. 6 ayda 3 kere gittik 2 ayda 1. 18 aylıkken kendi doktorumuz ve göz doktoruna gittik. Sonra gitmedik kendi doktorumuza. 20aylık olduğunda sağlık ocağına götürüp boyuna kilosuna baktırdım bıngıldağını kontrol ettirdim şimdi 2 yaşında knedi doktoruna tekrar götüreceğim. Bence ilk 1 yıl çok önemli. Doktorlar bizim farketmediğimiz bir çok şeyi kontrol ediyorlar emin olun.