Kızlar merhaba
Bugün oğlumla kargoya gittik. Dışarda sıra beklerken köpek geldi yanımıza ama çok yakınımızda değil ama hareketli bi köpek ve tasmalı. Atlas Efe bak köpek falan diyorum. Baya yanımıza yaklaştı ordan bi esnaf bi şey yapmaz ama çok yılışık sadece dedi. Onun öyle demesiyle köpek oğlumun üstüne bi atladı bizim ki bi çığlık. Kucağıma aldım hemen ama köpek hala üzerimize atlamaya çalışıyor. Sonra hemen aldılar köpeği ama öyle korktu ki. Çok ağladı. Oysa ki hayvanları çok seviyor hiç korkmasını istemiyorum. Yol boyunca konuşturdum. Kekeler diye, konuşamaz diye ama sanırım artık köpeklerden korkacak.