Oğlum 2bucuk yaşına giriyor ama kendisi asla yemek istemiyor hep benim yedirmemi istiyor ilk ek gıdaya basladigimizda cok hevesliydi ne versem yerdi ama 1 yaşından sonra aşırı değişti aşırı hareketlendi sofraya oturmaz aciksa zorla çizgi film le ymeye başladı şuan dada asla kendisi yemiyor patates kızartmasıni bile eliyle yer ama çatalla yemez çorba gibi şeyleri de öyle hep benim vermemi bekliyo 🤦♀️nasıl alistircam böyle olanlar varmi Nasıl basardiniz birde şimdi sendrom durumumuz var ilerde de böyle olcak diye korkyorum aşırı yemek seçiyor