Gerbera19 Bebeğim 1 yaşında son zamanlarda benim elimden birşey yemek istemiyor, kaşık Çatal kullanmayı nasıl öğrettiniz acaba geç mi kaldık eline veriyorum döke döke alışır diye yere atıyo kaşığı nasıl bir yol izleyebilirim🙏
Beyzasmom Gerbera19 benim kızımda bir kaç gündür kendisi yemek istiyor bırakıyorum yiyor da ama arada kaşığı ucundan tutup yönlendirmeye çalışıyorum çok tatlı oluyor ya yeme telâşları 😍
Gerbera19 Woody pankek mücver kek tarzı şeyleri hep eline verdim ama çorbayı hep kendim içirdim o yüzden öğrenemedik bir türlü kaşık kullanmayı, geç mi kaldık acaba bilmiyorum sabırla vermeye devam edeyim o zaman
halamidagakaldirmislar Evet bende öğretmek istiyorum artık, hatta dodl kaşık çatal alayım dedim ama çok pahalı sanırım bizim kullandığımız çatal kaşığı öğreticem ☺️
Gerbera19 halamidagakaldirmislar yaa nasıl olacak ben de bilmiyorum ek gıda reddi yaşayınca belki kendi yer diye öğretmek istiyorum kaşık kullanmayı ama biraz inatçı bir bebiş pek niyeti yok gibi eline verdikçe kaşığı yere atıyo
Metehann12 daha önce blw yapmadiysaniz eline geçeni yere atmak normal biz kaşık reddi yaşayınca blw yaptık şimdi ,10.5 aylık çatala batırıp ağzına goturuyo ama kaşık asla 😂
Gerbera19 Metehann12 ya aslında tutup yiyebileceği herşeyi eline verdim sadece çorba sulu yemekleri kendim yedirdim ama hata yaptım galiba
Gerbera19 Beyzasmom bizimki yönlendirmeme de müsaade etmiyor fazlasıyla huysuz bir bebek napcağımı şaşırdım elimden de yemiyor zorlamak da istemiyor daha kötü geri tepiyor
Gerbera19 Woody aynen bi kaç video izledim çorbayı baya koyu kıvamlı yapmışlar yemek gibi belki öyle alışır lar
Gerbera19 Waffle ayy yok kızarmıyım keşke öğrense by şekilde elimden hiçbişey yemek istemiyor saha büyük zulüm oluyor