Merhaba hanımlar ben çocukluğumdan beri kilolu bi insanım.Bu kıloların artık benı ve hayatımı zorladıgını farkettim .Bütün yolları denedim ama olmadı kılo verdim ama takrarda aldım daha fazlasını.ameliyat olmak istiyorum.ameliyat olan veya yakını ameliyat olan var mı nasıl bir süreç ilerliyor bilginiz var mı?