İsim konusunda biseyler danışmak istiyorum kafam çok karışık 😂😂 bir isim beğendim UMAY ama anlamı dogum bereket tanrisi tanrıça gibi bir çok anlamı var devlet kuşu diye de geçiyor Moğolca rahim anlamı eski Türkçede son doğuran kadın son karnından çıkan gibi gibi bir sürü kaynakta bir sürü anlam var dilimize de evrimleşmek mi denir o şekil de gelmiş OMAY HUMAY gibi gibi zamanın devletlerin kimi kesim koyulur kimisi koyulmaz diyor çok heves etmiştim aranızda bilen var mi? Biz bi hocaya sorduk bayan tanrıça olduğu icin dinimize uygun degil anlamı demisti