Merhaba sevgili anneler oğlum 2,5 yaşında covid gecirdik ocak ayında ve hala hastauız bademciği sürekli şiş hasta olan bir çocuk değildi ama şuan 3 aydır neredeyse hergün hasta bademciğin inmesi için ne yapmam gerekiyor macrol içti agumentin bugun son günü ve hala şiş ne bunun çözümü yarın yine doktora götürücem yine ilaç verip göndericekler çocuğum sürekli ilaç içiyor başından geçen bir çözüm bulan annemiz var mı acaba