Merhaba bebeğimin 3 aylık aşı sonrası(verem aşısı) bir ay sonra intihap oldu. Kaç gündür huysuzduzdu. İntihapta patlamıştı hafiften. Eşim ondan dolayı huysuz olabileceğini söyledi. Bende rahatlar belki diye intihapı akıttım kanama yaptı biraz. Ondan 10 dk sonra falan ağlamaya başladı.
Çok tedirgin oldum. İntihap olması normalmiş bunda bir sıkıntı yok. Ama intihap akıp kan gelmesi durumu yaşayan oldu mu? Yardımcı olur musunuz? Birşey olur mu?