Ogulcanmomy https://resimyukle.io/g/tifIN16W8D 2 kere giydirdim sadece yep yeni satıyorum kargo benden 65 tlye
Woody Ogulcanmomy Bu seriyi çok seviyorum. Yeleği falan da vardı hatirladigim kadarıyla. Andywawa zaten çok iyi bir marka. Ustte kalsin
efelettin Ogulcanmomy çok sağ olun. 🌺 internetten baktım da şimdi kalıbı için küçük yazmışlar öyle mi ?
Ogulcanmomy efelettin Yani sizin bebeğiniz kaç aylık ya da kaç kilo ben 4 aylıktan sonra giydiremedim
efelettin Ogulcanmomy kendi bebeğim için almıcam arkadaşım ağustosta doğum yapacak ona için istedim, küçük yazmışlar o yüzden kararsız kaldım ☺️
Ogulcanmomy efelettin İsterseniz gelip bakabilirsiniz yakınsa ya da ben kargo ücretsiz göndericem zaten beğenmezseniz geri yollayabilirsiniz bana 🥰
efelettin Ogulcanmomy çok incesiniz. Zaten model anlamında çok beğendim. Hiç riske atmayayım. Çok teşekkürler 💐