İzmirli arkadaşlar , anneler bilirsiniz ki burda özel günlerde ( mevlütler , kandiller , ölüm yıldönümleri , açılışlar vb) günlerde insanlar lokma döktürür . Amcamın vefatının 9. Yılı . Amcam da babam gibiydi çok çok severdim . Şimdi onun için lokma döktürmek istiyorum. Bildiğiniz iyi, kaliteli bir lokmacı var mı ya da sizin döktürüp memnun kaldığınız bir yer var mıı ?