Hatice4343 Bir yaşına girmek uzere olan bı kızım var malesefki emerek uyuyo başka türlü imkansız dolayısıyla sabaha kadar kaç kere emmeye uyaniyo satamiyorm bile en azından gece beslenmesini kesebilsem diyorum sizlerin bilgileriyle tabi
Leylazra Hatice4343 Küçük değil 6.ay itibari ile doktor onayı ile eksilebiliyor.Eğer gelişiminde bir problem yok iyi ise.Bana kalırsa kesin sadece bebek Ya da çocuk odaklı davranmak bana mantıklı gelmiyor.Anneninde psikolojik ve beden olarak iyi olması lazım.
MucizeKalbim Hatice4343 tam 12. Ayında kestim ben Ama tabi önce emzirmeden uyutmalisiniz. Bu sekilde cok zor
Themia Hatice4343 gece beslenmesi 6-7 aydan sonra kesilebiliyor. Ancak sizin bebeğiniz memede uyuyor sanırım bu yüzden sizin kesmeniz biraz zor olabilir.
Hatice4343 GUBILIK Faddoli23 Daha kucukmu diyosunuz bana içinden çıkılmaz bi hâl aliyo gibi geliyo her geçen gün
198697 Hatice4343 bence küçük değil canım 8 aylık kesenleri biliyorum. benim bebeğim 10 aylık uyanmadığı için gece beslemiyorum zaten beni emmiyor artık mama da içmek istemiyor. Gece uykusu da çok önemli
Hatice4343 198697 peki gece beslenmesini kendisimi istemwdi bebek yoksa siz bı çaba sarfettinizmi çünkü ben ne yapipta kesebilirim diye düşünüyorum saat başı uyanan emmek için ağlayan bebeğe napabilirim
198697 Hatice4343 hayır ben bi çaba sarf etmedim gece uykusunu anlıyor uyansa bile hafif sallıyorum pış pış yapıyorum uyuyor o da belki 1-2 defa bazen hiç kalkmıyor.
utangacayimonti Emzirmek yerine su içirebilirsiniz benim oğlum 10 aylıktı bıraktı gece beslenmesini uyanıyor ama emmek için değil sallıyorum geri uyuyor
Hatice4343 MucizeKalbim işte emzirmeden uyutmam için başka bı uyutma yöntemi bulmam lazım burda okuyorum bütün destekli uyutmalardan şikayetçiyiz genel olark uyku eğitimi de veremedim
Hatice4343 MucizeKalbim Bu arada siz nasıl uyutuyorsunuz gece uyandiginda tekrar uykuya dalmasini nasıl sagliyorsunuz
Nzdl Hatice4343 benim kızım 1 buçuk yaşında okadar pismanimki erken sütten kesmedigim için gittikçe zorlasiyo sabahlara kadar emiyo günlük 1 saat uyuyo okadar bağlanmışki nasıl kesecem bende bilmiyorum çok zorlanıyorum erkenken kes sütten İnankı gittikçe bağlaniyolar bak ben kesemiylrum simdj
Hatice4343 Nzdl doğru dürüst yemek yemiyoda sütten tamamen kesmeyede cesaret edemiyorum gün içinde emsin ama gece beslenmesini bıraktırmak tek derdim😌