Noname21 bn doğum yaptığım güne kadar bir kez bile kabızlık çekmedim ne olduğunu dahi bilmezdim. Doğum yaptım bir hafta sonra bnde bir ağrı oluyor. Allah Allah ne olduğunu da bilmiyorum çok bilgisizim. Netten araştırdım basur çatlak bir sürü şey çıktı. Daha lohusaydim hiç utanmadım çünkü doğumda ztn herkes heryerjmi görmüştü çıktım gittim . Onlarda gördü 😂🤦. Çatlak var dedi ilaç verdi uzun süre kabızlık şurubu içtim sonra bir gün ağrım oldu hastabeye gittim fazla şurup içtiğim için bağırsaklarım tembellesmis apandisitim şişmiş patlamaya yaklaşmış apandis ameliyati oldum üstüne. 🤦Simdi yine ara ara ağrı kanama oluyor demin de oldu