GoncAy aynı benim bebeğimin yeni doğan zamanı canım Emzik kurtuluşun. Şuan bildiği tek şey emme refleksi olduğu için ona emmek ve senin kokun güven veriyor. Evet benim bebeğim gene uyumadı ama göğsümü Emzik yerine kullanmayı bıraktı. Zaten acıkınca emziği almıyor ağlıyor. Sende biraz rahatlarsın cnm çok zor bilirim ben doğru emziği bulana kadar 20 gün gün de 2 saat uykuyla gezdim.