monimom emzirirken tatlı ve karbonhidrat tüketimini azaltirsaniz gerçekten zayıflıyorsunuz. 2020 de bir doğum yaptım . O.zaman da emzirdim ama emziriyorum canim istiyor diye diye yedim tatlıları daha çok aldım. Simdi 20 günlük bebeğim var emiyor bu sefer yediklerime dikkat ediyorum doğum kg altına bile inmisim.