Sonsuzmutluluk KadersizMelek malesef yapıcak yok Rabbim korur üzülmeyin Rabbim dermansız dert vermesin çaresiz bırakmasın inşallah
Mys01-01 Sonsuzmutluluk benımkı 15 yaşına geldi cnm hiç olmadı arkasından su yutucak gargara gibi 7 sene kullandık biz
gezgin_anne KadersizMelek nette vardır bebek ürünleri satanlara sorun kuzenimin oğlu bronşit olmuştu o giydiriyurdu
Ssulecyvz KadersizMelek bende sizin gibiyim 9 aylık zatürre bronşitten yattık hastanede çok korkuyorum tekrar olcak diye sürekli temizliyorum bende burnunu ama 😞 rabbim şifa versin
KadersizMelek Ssulecyvz çok çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah hepsine canım,tekrar yaşatmasın bize de. İnan sürekli elim yüreğimde ben de baya bir yıprandım artık ama Rabbime emanetiz,korusun hepimizi. Yoğun bakımda mı yattınız sizde 😭
Ssulecyvz KadersizMelek yok canım normal servisde yattık ilk gittiğimizde çok kötüydü öylw korkmuştumki zaten doktorların hepsi farklı konuşuyorlar sizin gibi çok yıprandık ailecek çok etkilendik rabbim evlatlarımızı korusun benimde 8 yaşında oğlum var muhtemelen ondan geldi😞inşallah geçer gider unuturuz