Kizlar kızım 5 gün öncesi ateş başladı iki gün takip ettim düşürdüm en son çok ateş çıktı doktora götürdüm acilde temiz dediler ama ertesi gün ilçe doktoruna götürdüm hastaneye yine yani o iste kulakta kızarıklık var enfeksiyon filan dedi damla verdi kulağa klomoks antibiyotik bide fitil dolven calpol vermiş bunları kullanıyorum o günden beri bugün gördüm yüzünde vücudu kırmızı lekeler başlamis benimki ateşlenmeden kardeşimin oğlu da boyle ateş çıktı 40 gördü sonra aynı ilaçları vermiş aynı bunun gibi kırmızı lekeler oldu onunda buda aynı salgın mı var yeni acaba yoksa antibiyotikler flaan mi değişti ne oldu