Elifdefnemom canım ucu kızarık değil göğsünün ten bölgesinde kızarıklık oluyor 2 kez geçirdim ve antibiyotik kullanmak zorunda kaldım.. göğüste aşırı ağrı oluyor ağlatacak kadar 🤦🏻♀️ ateş yükseliyor ve sıtma geliyor ayrıcada tıkanıklık oldugundan pompa yapsanda süt akışı olmuyor. Dusa girip sağmak gerekiyor sıcak suyla elle masaj yaparak. Mastitten mi bilmiyorum ama sütüm salya salya gibi akmıştı duşta sıcak suyla sağım yaparken 🤷🏻♀️