Hacerimo Arkadaslar 15 aylık kızım yemi yeni bagımsız yürümeye basladı bazen yürüyor bir yere tutunup kalktıktan sonra serbest bir şekilde ama genelde elimi tutmak istiyor ve emekliyor bu bir süreç mi acaba ne zaman tam yürüme baslar
TheMomm Hacerimo bi kac gün içinde tamamen yürümeye başlar ister istemez korkuyorlar simdi benim oğlum da öyleydi birden ayaklandı yürüdü
2guzelinannesi Hacerimo kixim 12 aylik oldugunda ilk adimlarini atti ama sonra yine emeklemeye basladi kisa mesafeleri yalniz giderdi gerisinde emeklerdi net 13. Ayin basinda hic emeklemeden yurud
OncedenGurme Hacerimo babasıyla birbirinize dönük yakın mesafede oturup bebeği birbirinize doğru yürütmeye çalışın. Bir size sarılsın, bir babasına. Kısa zamanda alışır ve cesaretlenir
Hacerimo TheMomm ama hala daha çok emeklemeyi tercih ediyor birde kendi kendine kalkamıyor ayaga tutunması gerekiyor cok sürer mi sizce
TheMomm Hacerimo koltuk kenarlarına koyup yürütün veya ellerinden siz tutun yürüsün karşısına sevdiği bi oyuncağı koyun ona ulaşmaya çalışmak için çaba sarf eder o zaman da yavaş yavaş yürür biz öyle yapmıştık benim oğlum denize gittik orda birden yürümeye başladı eve geldik yine yürümedi emekledi bi zaman sonra kendisi yürümeye başladı
Hacerimo TheMomm yapıyoruz aslında söylediklerinizi cok güzel baslamıstı yürümeye ama yinede emeklemeyi seciyor kendi kendine kalkamıyor