Kızlar bugün kızım hasta diye doktora gittik. Hafta sonu düğün vardı baya soğuk almış, orta kuşağı iltihap olmuş vs. Buraya kadar tamam. Kilo ve boy ölçümü yaptı 10 kilo 300 gram geldi. Kilosu düşük dedi. Bana göre düşük değil. Çünkü 9 aylıkken yürümeye başladı ve sürekli hareket halinde yendiğini hemen eritiyor. Sizin bebişlerin kilosu nedir. Sizce de az mı kızımın kilosu. Demir eksikliği çıktı bir de :/