Laden Nasılsınız tatlı kızlar?❤️ bugün lc waikiki kargom geldi. Yanlış ürün göndermişler. İletişime geçtim ama anlamadım. Süreç nasıl işliyor? Aldığım ürüne ulaşmam lazım ya çok beğenmiştim. Daha önce başına gelen varsa anlatabilir mi?
Han-0603 Laden iyiyim teşekkür ederim siz 😊eğer yakın yerde avm varsa gidip iade edebilirsiniz veya değişim yapmak istiyorsanız yardımcı oluyorlar benim başıma gelmişti magzaya gidip değişim iade oluyor
Laden Han-0603 çok teşekkür ediyorum bende iyiyim❤️ mağazada istediğim ürünü bulamam ki ya ilk defa başıma geliyor o kadar alışveriş yaparım. Erkek bebek gömlek göndermişler. Etiketinde benim aldığım ürün bilgileri yazıyor. Gömlekte güzelmiş ama😁
Laden blue5 öyle mi diyorsunuz? Çok beğenmiştim en iyisi iade edip tekrar sipariş vereyim ben sağolun🥰
Deletedmom_36 Laden Lcw sana mesajmk gonderiyor? Ayzaya erkek kardes mesaji?😅Hic basimaboyle birsey gelmedi iade edip tekrarmi internetten satin alsan magazadaki arkadaslaea sorabilirsin☺️
Han-0603 Laden Allah iyilik versin 😊en güzeli iade edip aynı ütünü tekrar verin erkek bebek gömlekleri harika sürekli alıyorum
Denizvepasa Laden tekrar sipariş vermeyin. Magazaya gidip iptal edin. Magazaya talepte bulunun. Magazaya gittiginizde yardimci olurlar.
Laden Deletedmom_36 ağzından yel alsın ayol😁😁 rabbim isteyene versin bana yetiyor bir tane🥲 whatsapptan yazdım geri dönüş yapılacak dedi yapılmadı da. En iyisi iade edip tekrar alayım ben dediğin gibi. Stok bitmeden yetişeyim koşaraktan🥰
Deletedmom_36 Laden Haha ay simdilerde her eve bir cocuk yetiryor🤗 bizede yetti aa sirf kardesi olsun diye birtane daha istiyorum ama zamani var😌
Laden Denizvepasa ay verdim şimdi sipariş. Biter diye korktum. Mağazaya götürünce iade oluyormuş. Çok yakınımda var oraya götürüp iade edeceğim artık🥰
Laden Deletedmom_36 ne bileyim devir çok kötü. Bir tane olsun hakkıyla büyütelim diyorum eşime. O da aynı şekilde düşünüyor tatlı kız. Rabbim seninde gönlüne göre versin❤️