@Bulut1
25 martta 1 yaşına giricek oğlum🥰Evet zaman gerçekten çok hızlı geçiyor çok çabuk büyüyorlar büyürken hayretle onu izliyorum hergün yeni birşey öğrenmesini keşfetmesini 😍Bizdede yürüme yok bir yere tutunup ayakta duruyor kendi başınada ayakta duruyor 9-10 saniye elinde tutup yürümeyide çok seviyor bakalım ne zaman yürüyecek 😄 emeklemiyor bence emeklemeyecek yüz üstü durmaktan nefret ediyor 😏 totosunun üstünde gidiyor 😄 anne, baba, dede, deyze ,dayı, mama, meme, ver, gel, hayır, öp, hade ve söylenilen birkaç kelimeyi tekrar ediyor 😊 6 tane dişimiz var 🌸