Bence 1 yaş evcil hayvan İçin çok erken. O yaşta o hayvanın sorumluluğunu alamaz ve doğru dürüst sevebileceğini de sanmıyorum çevremde kim aldıysa 1 2 yaşlarındayken çocuklar hep istemeyerek hayvana zulüm ediyorlar kuyruğunu çekiyorlar okşıycam derken bastırıyorlar birşeyler işte olmuyor bence. Bende çok kedi seviyorum ama en az 2. 3 yaşında olmalı bence bebek bu Benim fikrim tabiki😊