Burcukuz benn 🙋🏻♀️ Hiç hazırlıklı değildim evliliğimin 5. Ayında hamile kaldım şuan iyiki de olmuş diyorum iyiki doğmuş benim oğlum olmuşş 🤍 çok farklı bir duygu hamileyken bu kadar hissetmiyodum herşey çok güzel olucak korkma pozitif düşün şusn 5 aylık sünnet oldu ☺️