pasaannesiyim malzemeler oda sıcaklıgıındaysa,unu eleyıp koyuyosanız,yumurtayı onceden kopurtup cırpıyosanız,fırınınız da ıyı bı fırınsa,oncedende ısıtıp koyuyosanız,pısene kadar kapagını acıp ısıyı dusurmuyosanızsorun sızde degıl onlarda
Malzemelerınzde degısıklıgıe gıdıp deneyın bı de