Gozdemasal vlla bende gidiyorum buz lazerdi,jel Sürüyorlardı,ancak şuan iki saens olarak jelsiz atış yapıyorlar, sorduğumda jelli uygulamada etksinin az olduğu için memnuniyetsizlik şikayetlerinden dolayı bu uygulamaya geçtik,biraz acılı oluyor ,yüksek atış yapıyorlar ama etkisi gerçektn buz lazere göre daha iyi..