Kabin boy alın o zaman. Ben dogduguundan beridir maclaren atom kabin boy kullanıyorum. Puset aparatiyla puset taktım yeni doğan döneminde kullandım ama fiyatları biraz uçmuş daha uygun markalarda var. Chicconun da kabin boye olup puset ile kullanılan bir modeli vardı arkadaşım kullaniyor ordan biliyorum oda hafif ve küçük oluyor katlandiginda.