Itsybitsyspider Cutebaby babymall den aldık geçen hafta indirimdeydi sunny baby nin tiamo modeli 110×70 580 di sanırım fiyatı keşke en baştan alsaymışım diyorum bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama geniş alın Çünkü yarın dönmeye başladıkları zaman dar alanlar onlara yetmiyor ve uyku sırasında sürekli uyanıyorlar
GUBILIK Cutebaby bebegım donmeye basladıgında park besıgın cıkardıgı sese uyanmaya baslamıstı. Buyuyen yataga gecmıstım.
Ballilokmaayse Cutebaby baby plus cırcus park beşiği kullanıyorum çok memnunum. Bundan önce ahşap beşik almıştım asla sevmedi zaten şuan da sığmaz mış 7 aylık olmasına rağmen 🤭
sule42 Baby2go cok memnunum hem bence park yatagi buyuk fiyatlara alip abartmamak lazim mobilya besik buyuyebilense ve ilerdede kullanir bunu bebegim diye dusunuyorsaniz oda olabilir
Mom107 Cutebaby büyüyen beşik aldım park yatak aldım en sonunda oğlum bunlardan çıkıp atlamaya falan çalışınca pamuktan yer yatağı yaptırdım şimdi döne döne yatıyor çünkü hepsi bir süre sonra yetersiz kalıyor tabi odasına da montesorri almak zorunda kaldım bu nedenlerden tavsiyem böyle bişiy düşünün çünkü diğerleri yetmeyecek bir süre sonra tekrar yatak arayışına gireceksiniz
Cutebaby Mom107 bende sepet beşik vardı yaklaşık 10 ay yattı ablama vereceğim.onun bebeği olacak büyüyen beşik düşündüm çilekte vardı 1500 tl felan sonra vazgeçtim ama.sizin dediginiz yatakta çok mantıklı geldi simdi sizin dediginize bakiyorum
Mom107 Cutebaby ayrı bir odası olacaksa kesinlikle montesorri uyanınca içinde oynuyor içinden çıkıp oyuncaklarıyla oynuyor yere yakın olduğu için hiç riski yok marangoz bulursanız internetten ucuza yaptırırsınız ben geceleri yanımda yatırıyorum yer yatağında gündüzleri odasında bununda nedeni evim iki katlı benim odam üstte onunki alt katta
Honeybaby Çok araştırarak baby&plus marka aldım iyi ki de almışım çok memnunum gayet sağlam. 60x120 ölçüsü büyüklüğüde gayet iyi. Alt değiştirme yeri var, sinekliği var, müzikli ışıklı ve titreşimli kutusu var.
Cutebaby Mom107 bende beraber yatıyorum odamız yan yana telsiz felan da var ama beraber yatma taraftariyim😊
Mom107 Cutebaby bu oda ayırma işi tam bir muamma bence her bebek farklı olduğu için odasını ayırmakta buna bağlı mesela benim oğlum geceleri çok uyanır yanımda olduğu için müdahale etmem daha kolay uyanmasa geceleri belki ayırmayı düşünürüm ama yinede 3 yaşından önce erken gibi geliyor