Burcin1706 Sezeryan doğum yaptım 5 gün oldu 5 gündür başım aşırı ağrıyor kafamı bile kaldıramıyorum ne yapsam geçer benim gibi olan varmı kaç gün sürer bu baş ağrısı ?
petitehatunn Burcin1706 valla benim de olmuştu ben inanmıyordum ama garip bi şekilde kuzenim lohusa şerbeti içmedin mi dedi. içmemiştim. İçince geçti
Berilsmom46 Burcin1706 benimde çok kötü baş agrım tutuyordu dr um basın ağrırsa gel özel serumu var demişti onu yaptırdım iki kez ne ağrı kaldı ne bişe geçti çok şükür bol su tüketin bitter çikolata nescafe
17062019 Burcin1706 Sade şekersiz nescafe için iyi gelecektir kafein. Anestezinin etkisi bu. Bolca da, su için geçmiş olsun
Littlebird Burcin1706 doğumdan sonra kahve iç demişti doktorum bana o iyi geliyordu siz de bir deneyin isterseniz
Egeninguzelannesi Burcin1706 Ben de aynı şeyleri yaşadım yatınca geçiyordu ama ayağa kalkmak oturmak eziyetti basınç var gibi inanılmaz bir ağrıydi 7 gün sonra azaldı 10 uncu tamamen geçti kendiliginden su ve Nescafe içmeye çalışın bol bol
busraaldemir1485 Burcin1706 sezeryan dan çıkar çıkmaz 5 bardak acı kahve içmedin mi ? Bana özellikle doktorum söylemişti şimdi iç olmadı acı nescafe
Olric11 Burcin1706 narkozun etkisi kahve su çikolata ile geçmez doktorunuza gidip serum takılıyor ben 3 4 gün gidip taktırmıştım evde ağrı kesici felan geçirmez. Birde yatınca sorun olmaz dümdüz ama ayağa kalkmak isterseniz kalkamazsınız öyle bir ağrısı var bence beklemeyin
Deross Burcin1706 sade nescafe en sert olanlardan içeceksin yoksa geçmez ben doğum yaptığımın 5.günü acile gittim ağlayarak kahve içeceksin dediler parol iğne yaptılar o kadar
balkizannesiiiii Burcin1706 sekersiz turk kahvesi ic demisti doktorym ve icmistim cok sukur olmadi bende iyi geliyor kahve