Pasannesi ilk önce azaltarak git. Mesela gün içinde sadece eğer ki emerek uyuyan bir bebekse ki benim kızım öyle bir bebekti. Ben sadece uyku evresinde verdim. İstediği zaman oyalama yoluna gittim. Eve bol bol yiyecek stoğu yaptım. Kuru meyveler al eve. Mesela kızım cekirek çıkarmaya bayılıyor ben hafif açıyorum o çıkartıyor bol bol oyun oyna ilgilen. İsi gücü biraz bırak. Bizim bir haftamız bu şekilde geçti. İstediği zaman uykun geldiği zaman emecegiz şimdi meme yok diyordum. Emmeye geçince artık büyüdük memeye ihtiyacımız yok ve meme artık acıyacak emmeyecegiz artık diye uyarılarda bulundum. Sonra baktım geceleri aşırı uyanıyor gündüzleri gayet iyi. Gece 2 gibi uyandı emzirdim yatağına koydum geri uyandı emmek istedi hayır bitti artık meme, artık memesiz uyuyacaksin dedim. 10 15 dakika ağladı. İdare edip uyudu. Onsuz uyuyabilirsin ihtiyaç yok ona dedim. Sonra 7 de uyandi ki en çok bu evrede isterdi. Vermedim bitti kızım uyu hadi dedim yatakta sakinlesmedi ayağa kalktım ayakta gezerek uyuttum bir saat ayakta kaldım uyuyor uyumuyor arası gibiydi. Sonra kalktık kahvaltı yaptık oyun oynadık. 10 gibi artık ağlamaktan erken uykusu geldi. İstedi bende hemen lavaboya gidip sabır taşı almıştım onu sürdüm. Bak acıyor dedim kokuyor zaten çok kötü memeye geldi emdi acı tadı aldı diğerine de baktı aynı şekilde bak artık memesiz uyuyacağız acı oldu artık dedim ve tabiki uyumadı. Direndi ağladı çok aşırı ağladı. Kendini orwdan oraya attı. Saat 16 gibi yatırdım bak küçük bebek var burada diyip videolarını açtım onları izlettim sonra kendisi daldı