Linaergin12 Hanımlar sağlık ocaklarında verilen D vitaminin içinde sağlıklı olmayan şeyler varmış sanırım bu yüzden kullanmıyorum 3gündür bebeğime . Siz hangisini kullanıyorsunuz iyi bi D vitamini varmı kullandığınız yada bildiğiniz ?
Nihal-7 Linaergin12 markası ne aceba içeriği temiz olmayan vitaminin bende yeni anneyim verdiklerini kullanıyorum ama benimde aklim karışık
Kevseryldz Linaergin12 öncelikle sağlık bakanlığı onaylı bişeye zararlı demek olmaz içinde paraben var ama rahatlıkla idrardan çıkıyor yani kullanılabilir. Bende yeni anne olduğumda kullanmadım decatabs kullandım hep Dr tavsiyesiyle ama sonra araştırınca gerek görmedim sağlık ocağından aldığımla devam ettim.
Linaergin12 Kevseryldz son günlerde çok karşıma çıkıyor oyüzden içim rahat etmedi sağlığa zararlı diyenler çok olduğu için bıraktım bende ondan başka bir D vitamini arayışına girdim