Sabrımın ve gücümün son demlerindeyim artık. Şikâyet etmiyorum, elhamdülillah varlığına ama hayatımın hiçbir döneminde bu kadar bunalıp, yorulmadım ben. 10 aylık, ve 9 aydır uyku nedir unuttum ama yine de 2 3 saatte olsa uyuyordum gece. Şu son 1 aydır o da yok. Mak. yarım saat uyuyor o da bende. Gündüzde aynı şekilde. Benim bünyem dayanmıyor onun ki nasıl dayanıyor çözemedim. Ne yemek yiyor ne uyuyor ne de duuruyor. Ay bir de bu ara göz hizasından çıktığımda, sanki bir yerini kesmişim gibi ağlamaya başlıyor. 5 dakika durmuyor tabiri var ya, şu son 1 aydır çok daha fazla yaşıyoruz bunu. Asla durmuyor sürekli ağlıyor, cidden hem yıprandım hem de sinirlerim bozuldu. Hiç Allah’tan bu kadar sabır dilememiştim. Gerçekten bu kadar zor olacağını tahmin etmezdim. Nerde uyuduğum belli değil, geçen gece beşiğin önünde yerde uyumuşum, kendime gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum 😅 ay bu karı çok yorgun kızlar 😒 şöyle bi sihirli değnek olsa Aybars uyurken zamanı durdursa bende bi 828478382 saat uyusam ne olur? Çok mu şey istiyorum yahu 🙄

