myboy Merhabalar yakın zamanda yoğurt yapma makinesi alan ve öneride bulunabilecek olan var mı acaba ? Aklıma düştü alıcam ama markada kararsız kaldım. Gerekli mi ne dersiniz?
yagmurdogan myboy ya canım kendin halledersin yapmayacak bişey yok boşver kendin yap gerçekten sütü ısıt yogurt ekle koy kenara olsun makine elinde kalacak gereksiz
AyseMelek2005 myboy bende weel marka aldım çok güzel yoğurt yapıyor sonra eşimle bizle alıştık ev yoğurduna artık tencerede yapıyorum makineyide 10 defa kullanmadım duruyor öylecek makineyide satılığa koydum
AyseMelek2005 Brutal-Betty 250 ye satıyorum 6 kavanozlu resim atamıyorum link vardı gönderirseniz atarım beceremiuorum
Pinar_kb myboy sütün derecesini ayarlama derdim yok. Oda sıcaklığında süt ve maya kullanıyorum. Tutmadı derdi yok. Akşamdan koyuyorum 8 10 saate sabaha hazır 👍
minikkoalammmm myboy bence çok gereksiz tabi yine de keyfin bilir de 😅 Bn kendim yoğurt bakracı almıştım sütü kaynatıp koyuyorum mayalıyorum fırında mayalarım çok da güzel olur herkes çok beğenir bence makinesi çok saçma geliyor bana