avokadosever aynen benim kızım sonradan coşan bir bebek. Büyüdükçe yeni doğan kadar emmeye başlamıştı. Sıkıldım emzir, korktum emzir, özledim emzir. İnan kolumu kaldiramadim. Ki Sahurda yapamadım. İki üç gün denedim baktım gidiyor benden biseyler bıraktım bende kaza yaparım dedim nasip bu seneye inşallah