Cennet32 Kızlar her ay düzenli olarak adet görüyordum geçen ay gelmedi bu ay da yok hamile olabilir miyim ya da süt koruyor olabilir mi? Kafam çok karışık ve endişeliyim
thecamellia Cennet32 bir aylık olınca bi oldum sonra iki ay üst üste sadece kahverengi şekilde çok az olsum bu ayda hiç olmadım hatta dün test yaptım korktumda 😂 negatif çok şükür Allah isteyene versin
_Covidondokuz9 Cennet32 su süt korur lafını kim cıkardıysa benzin döküp yakacam sonunda😂 kız süt niye korusunn o sadece bebegi korur hastalıga falan 😂spermleri degıl
YarensmomM Ya bu süt korur söylemi aslında şuymuş. Süt yapımın sağlayan hotmon çalıştığı için vücut kendini gebe gibi tanımlarmış. Bu yüzden de yumurtlama çok daha az olurmuş. Süt korur dedikleri olay buymuş 😄 ama tabiki buna güven olmaz 😄